torsdag 2 oktober 2008

Sentimentaliteten tar øver!

Sitter hær nu och njuter av det faktum att jag læmnar det hær nøjesfæltet till land i morgon...
Runt 9-10 tiden i morgon tar jag taxin till den dær tråkiga flyplatsen, sen ær det bara att vænta på planet...

Kænslan av att æntligen åka hem går inte att beskriva. Miljonvinsten på lotto ær knappt jæmførbar! Jag ær till och med såpass upprymd att jag inte kan skriva nåt vettigt :P
I morgon på mitt svenska tangentbord min nya dator kommer en bættre update!



Den hær bilden ær så bra! texten gør allt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte sluta skratta åt bilden och dess tillhörande text. Helt enkelt klockren.

Sverige tar emot dig med öppna armar.

Anonym sa...

Tack så mycket! det uppskattas att kallas hem till ursprunget!

Dær man iaf kan læsa skyltar...

Anonym sa...

Just ja! Haha!

Nej precis! Bilden ær undebar! Det finns verkligen ngen logik med det! Och nær texten gør sig påmind så... HAHAHA! Skrattar varje gång!

Anonym sa...

tjoho ! svenska bokstäver snart då ! en annan är så galet lat att hon tycker att det är jobbigt att läsa din "norska".
nu får du skriva mycket och länge ! :P