lördag 11 oktober 2008

*Update under development*

Jag har lovat en monsterupdate.
Det ska ni få också. Men eftersom den ska innehålla dialoger, personer och nu "humor" (:P) så har jag satt inlägget som nummer 1 på morgondagens "att göra lista".

Då har jag orken att formulera mig rätt, och "humorn" (haha) är lite vassare då!

Stay tuned!

Ett prakt exempel på ett grovt missförstånd:

- Jag brukar använda snabbutlösning.
Jag: (Haha wtf?!)
- Hur funkar det då?
Jag: ??????
- Men blir det bra kort då?
Jag: Haha pratade vi om kameror?!

3 kommentarer:

Mimmi Andréasson sa...

hoppas bannemej på ett längre inlägg imorgon du ;) miiiini miiiini inlägg.

Anonym sa...

Du har sjuk humor, Bodin, sjuk humor.

Anonym sa...

Jag vill inte kalla det sjuk humor (även om du har rätt) ... Jag vill mer säga att jag inte lyssnade på vad folk pratade om!