onsdag 8 oktober 2008

Vad händer!?

Onsdag idag. Hittils är dagen under all kritik. Har blivit en jobbig mix mellan extrem trötthet och skratt. Liksom de sista dagarna har jag sovit bra men ändå varit helt slut när jag väl vaknat. Slutar med att man liksom en zombie haltar iväg mot köket utan att kunna prata ordentligt...

Efter att ha tvingat mig själv till att göra det som måste göras här hemma så la jag mig igen för att titta på DVD boxen jag köpte igår. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna men nån gång per minut hävs det ur nån kommentar som gör att jag skrattar halft ihjäl mig. Trötthetssyndrom är kanske nåt som smittar..

Ja nu är det dags att äta! Om jag inte somnar eller börjar skratta på väg till köket...

---
In the end, I am pleased with the situation... My time will come, eventually.

Inga kommentarer: