torsdag 20 augusti 2009

Out of retirement.

För ett par månader sedan, så la jag ner väldigt mycket tid på att, hur ska jag säga: Framföra mina synpunkter på saker och ting. Framförallt på saker som Blondinbella. Hela idéen med att hon tjänar sjukt mycket pengar på sina "idag har jag" inlägg gjorde att jag ville slita ut mina ögon med en sked bara för sakens skull..

Men efter ett tag så avtog hennes bravader en aning. Hon är fortfarande en sten i skon på det svenska samhället. Men mestadels i de malplacerade tonåringarnas skor. Jag må låta elak eller cynisk (igen); Men om man skriver att man har blivit "inspirerad och rörd vid själen" bara för att Blondinbella köpt nytt läppstift, så förtjänar man sin plats på min svarta lista.

Nu då. Som alltid när man tror att kriget är över så velar en tredje part in på planen. I detta fallet är det den här "människan". Jag kan stolt säga att jag med spänning väntar på att hennes blogg eller "fansite" brinner upp, i samma veva som hennes "MMH".

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

Jag måste dock unna en minut till att tacka henne.. Jag trodde inte att jag kunde känna rent förakt mot en främling längre. Hon bevisade motsatsen. Jag kollade nyss på klippet igen, och det bränner i fingrarna bara av att höra hennes nasala hamsterröst. Jag känner att motivationen jag hade för ett par månader sedan är tilbaka. Det är dags igen.. Dags att bli lite cynisk och elak på nytt. Som sagt, när en skog växer sig för tät, är en rensande eld oundviklig..

Brace yourselfs. It has begun..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry, men kan inte du droppa din fula Matrix-rock?

Xinorb sa...

Haha! tack "anonym".. Visste inte att det fanns en sån fin och genomtänkt term. :)

Madde sa...

Anonym? Skippa ditt hemliga namn och stå för dina åsikter. Folk får väl ha på sig vad man vill.

Robin - Jag ska spela in mitt MHIHI så ska du få det på din mobil..Bara för att retas alltså..!!