fredag 26 september 2008

Jag ær less!

Jag ær less! På vad undrar ni?! Jo, det ska jag tala om... Eller nej, men jag kan sammanfatta det på en kort lista! Så att man kan få ett helhetsintryck av hela grejen!

Jag ær (på nån nivå) less på:

* Mobiltelefoner osm stænger av sig utan anledning.
* Stavfelet (osm) ovan som blev før att jag skrev før fort.
* Norsk "humor".
* Norge.
* Nær cykelnyckeln prompt ska fastna i låset nær man ex. vill bort från regn.
* Att jag inte har nån cykel før tillfællet.
* 39:90 i stællet før 40.
* Aggresiva cyklister på gångvægar.
* De som anvænder "lol" i meningar.
* Mænniskor som tror de æger marken omkring och ær på nåt sætt alltid i vægen.
* Køpcenter dær de mænniskorna samlas.
* Køpcenter med 39:90 i stællet før 40. (Mer mænniskor)
* Att bensinen ær dyr trots att de sænkt priset med næstan 50 øre.
* Att nationaldagen ær lika intressant som en maskros. (Till minne av regeringsformen 1809)

* Att jag kan klaga på så mycket på så kort tid...

Tack! Nu har jag fått sagt mitt før idag! Ha en fortsatt trevlig kvæll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SV: hejhej !
tack så hemskt mycket ! jag blir väldigt glad när jag får läsa kommentarer som dina, det gör att jag vill forsätta skriva !

om du gillar min och mickes blogg så antar jag att du är lika negativ som vi är. och det är ju bra, negativitet vinner i längden ;)

hur kommer det sig att du skriver med norska bokstäver förresten ?
och vad heter du ?

ha det bra !

Anonym sa...

3 korta svar :P

Jag heter Robin. Efternamnet ær ju redan avsløjat i rubriken ^^

Ja jag ær minst lika negativ :P har du tid nån gång kan du kolla igenom mina tidigare inlægg om "bloggkriget". jag har varit lite "kritiskt" mot blondinbella bland annat ^^

annars så ær jag ganska lik Micke på alla sætt.. samma fødelsedag ^^ samma syn på iaf det mesta.

Jag skriver med norska bokstæver eftersom jag ær i Norge på mitt jobb i veckan! Så det kommer variera mellan svenska och det hær framøver! :D

ha det bra!

Anonym sa...

Blir du arg om jag säger att jag stör mig på precis samma saker, och oändligt många fler?

Du har min personlighet, jag är född före dig. You give it back, not the other way around.

871110 for life.

Anonym sa...

Imponerad att man kan störa sig på så många saker samtidigt.
Vad är positivt då?;)

(madelenenilsson.blogg.se)