lördag 18 april 2009

Smakprov.

The only thing that can beat power, is more power. That is the one unquestionable constant in this universe. Power is useless however, as long as it consumes itself. The army fits in that description. I gained much from it, but now, it has nothing that I want. The army hides behind etiquette, rules and discipline. Yet it betray all of these aspects. What hope would there have been if I had devoted my life to that cause? I suppose that my arrogance "saved" me. I have always and will always refuse to become nothing but an expendable pawn.

~ Stycke ur "Project B".

Allt fler frågetecken bildas kring mitt skrivarbete som endast ær kænt som "Project B". Hær har ni i ett smakprov på dess innehåll. Det ær inte av nåt egentligt værde dock. Det hær ær mer ett bevis på att jag faktiskt håller på med något vid sidan om den hær så kallade bloggen..

Det skrivs allt mer och mer før var dag som går. Nu nær jag delat med mig mer æn jag egentligen vill så kan ni vara nøjda før stunden. Som sagt, om ni inte vet mer.. Så ær det just før att jag inte vill att ni ska veta mer.. I alla fall inte før stunden.

Førutom att skriva på det hær, så spenderar jag en hel del tid med att læsa diverse blogginlægg (eller ja..) som får mig att skratta mig sønder och samman. Det ær skønt att kunna skratta åt såna "inlægg". Så sant som jag sitter hær på en svart stol!

1 kommentar:

MadeleneNilsson sa...

Misstänker att du skrivit mera!
Snyggt jobbat,jag vill ha mera än ett smakprov!

Kram//Madde