måndag 11 augusti 2008

Become a part of my Nightmare!

Skåda, det oändliga mörkret som sprider sig över världen, sverige, vätskusten, eller ja, här och på några enstaka ställen. Pratar givetvis om den här så kallade bloggen.

Är det här en blogg då? Den har använts för att kritisera (som så många prompt vill kalla det) andra individer, såsom Blondinbella och i vissa fall Pexie.
Till vilken nytta. Det som man kommit fram till har delats med de trogna som läser här, och vad mer? Vad har man lyckats med? Precis! Ingenting...

Inget har påverkats. Åsikterna som kastats ut från den här sidan har stannat hos andra som delar dem, och där tar det stopp!
I enstaka fall har det provocerat vissa dock. Typ de socialfall som läser fjortisbloggarna. Jag har väl blivit nån form av Antikrist i deras ögon. Känner mig hedrad. Att faktiskt lyckas reta upp en folkgrupp som styrs av ideal som inte är av denna värld är något av en bedrift!

Så nej Micke, jag har inte gått i ide eller tröttnat! Jag har bara stått i kulisserna och haft ett strategiskt öga på allt. Nu är jag liksom du tillbaka på planen igen!

Även om vi inte kan göra någon direkt förändring, så ska vi i alla fall bli en stor törn i sidan på dem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gubben,hur leker livet?
Hur går det med jobb osv?
Kram M

(madelenenilsson.blogg.se)

Anonym sa...

Tack,ja det kommer bli jätte bra.Känns som Växjö är min stad nu ett långt tag framöver.Byta miljö,känns nästan som man byter sitt liv?
Har varit på standby dom senaste månaderna,och nu börjar en ny fas i livet,som lumpen..oh yeees!
Nu ska jag sova,upp tidigt!Hoppas du sover gott!
Kram

madelenenilsson.blogg.se