tisdag 31 mars 2009

Back again!

Bloggandet har sannerligen legat på hyllan under den sista tiden.. Men som sagt, mitt andra skrivarbete har tagit en jäkla tid att ens komma igång med.

Men som sagt, nu när det väl är i full rullning, så tänker jag börja att uppdatera här regelbundet igen. Jag har ett utkast från i helgen bland annat, men jag tänker inte lägga upp det fören jag skrivit klart de sista smådetaljerna.

Troligen så har väl ett antal läsare försvunnit.. Men för de som är kvar, så kan jag bara säga att jag är tillbaka igen.

4 kommentarer:

Micke sa...

Greetings.

MadeleneNilsson sa...

Johooo!

Jessie sa...

Det är roligt att ha dig tillbaka, har saknat dina inlägg :)

nadia sa...

SV: jag är som du kanske vet ett stort fan av musik, går ju och utbildar mig till musiker. men trummorna, utan bas till, det är aningen för jobbigt ibland ;)

välkommen tillbaka !