måndag 16 november 2009

Behold.. Cor Maleficus!


STEG 1

Namn: Robin Bodin
Födelsedatum: 10 November
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: 'Mörkblond'.
Längd: 1,87
Civilstatus: Civilklädd..
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Skorpion
Kär: Haha! .. Nej.

STEG 2

Skor som du bar idag: Brun skinnsko och lindad vänsterfot.
Dina svagheter: Dåligt tålamod i vissa lägen.
Rädsla: Att bli sviken.
Målsättning: Världsherravälde.

STEG 3

Första tanke när du vaknade: Vem?
Sista tanke innan du somnade: Imorgon ska jag minnas vem 'Vem' är!

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds: McDonalds
Adidas eller Nike: Pest eller kolera?
Choklad eller Vanilj: Chocklanilj?

STEG 5

Svär du: Andas du?
Sjunger du: Titt som tätt.
Duschar du varje dag: Yes..
Gillar du skolan: Hade jag gjort det hade jag väl pluggat i stället för att svara på det här.
Tror du på dig själv: Ja.
Kommer du överens med din mamma: Javisst!
Kommer du överens med din pappa: Javisst!

STEG 6

Har du under den senaste månaden....
Druckit alkohol: Ja.
Rökt: Aldrig provat som sagt..
Shoppat: Haha, ja.
Baka: Nej.. Och hade jag gjort det så uppmanar jag inte till att äta det.
Stulit något: Räknas barns tro på tomten och påskharen?

STEG 7

Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull: Ja.
Blivit kallad hora: Njae.
Blivit nerslagen: Inte vad jag har märkt.

STEG 8

I framtiden...
Namn på barn: Time 'will' tell.
Hur vill du dö: Ståendes på ett berg, omringad av eld och åska samtidigt som man skriker frasen, 'Judgement day has arrived!'..

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Få.. Och de som det gäller, vet vilka det är!
Antal piercings: Inga.
Antal tatueringar: En, snart två!
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Ett antal gånger.
Antal saker jag ångrar: Att jag fortfarande inte kan latin!