onsdag 16 januari 2008

The Wheel must turn...

Det blev inga nattjobb denna veckan, eftersom väktarna strejkar typ eftersom de inte får jobba övertid! Hade det inte varit pengar inblandade så hade jag nog undrat ... "Va fan får vi inte jobba för?!" ... Blev en vanlig vecka, eller vanlig och vanlig, inget är vanligt på Wigson :P

Sitter nu här på mitt rum och har inget att göra samtidigt som jag känner mig smått stressad. Känns som om jag borde göra nåt innan kvällen tar slut :S :P Ju mer jag funderar desto mer tänker jag på allt onödigt! Typ den halvfulla flaskan mineralvatten. Den tomma Toffefee asken som står på hyllan som jag alltid hoppas inte ska vara tom, som står brevid Jägermaisterflaskan, som jag vet ÄR tom! Tur att jag har en till :P
Tänker på det faktum att mitt ego nåt en ny gräns då jag satt bilden jag ritade på Kain och Raziel som bakgrundsbild på min telefon, som klippt och skuren! ... ... Trodde precis att jag kom på nåt att göra, men känner ändå innan jag ens vet vad det är (:S) att jag inte kommer hinna eller orka :P ... Kommer på mig själv titt som tätt med att nynna på introlåten till "Shaun of the Dead" ... kanske ska kolla på den igen! :D Eller nån av de andra filmerna jag har skaffat! :D ... Ja så får det bli! :D ... Om jag hinner! xD :P

Elder God(a.k.a. The wheel of fate): Do you think your worthiness is so easily proved?!
Raziel: You want me to feed you?
Elder God: You must feed yourself, Raziel.
Raziel: The wheel must turn...
Elder God: Ahh, now you understand...

Inga kommentarer: