söndag 13 januari 2008

"The true hero plays his part, and then steps aside"

Idag är det söndag igen! Jobb i morgon, jobb på tisdag, och tortyr på onsdag och torsdag :P
Nämen det ger pengar :D Jobba hela onsdagen som vanligt, sen från 7 på kvällen till 7 på torsdag morgon! Sen åker man hem under dagen för att sen jobba hela natten igen! Sen är jag iofs ledig på fredagen :D Får se vad man hittar på under den långa helgen som kommer! :D

Det är vad som komma skall... Vad har hänt annars då? Hmm, "städat" upp på mitt rum, gjort klart bilden :) Och nu är den undangömd för att jag inte ska "ändra" och hålla på :P

Jag har ju såklart gjort det jag alltid gör ^^ idiotförklarar människor som jag ser på TV och film :P Det är höjdpunkten med film iaf :D Speciellt amerikanska :P För det finns alltid nåt att hänga upp sig på xD Svenska filmer ska vi inte prata om :P för de är oftast inte värda att komentera haha!

Har iaf samlat på mig en bunt filmer nu som ska ses :D

1408 är grymm! :D
Disturbia ska bli kul att se!
Planet Terror är sjuk, fast det finns ju en gnutta Tarantino i den :P
Hostel 2 ... Tja jag tänker fan inte bo på vandrarhem nån gång i mitt liv iaf ... O_o
Ghost Rider Hahaha! Nicholas Cage som ett brinnande skelett med MC kläder :D

osv!

Dags att äta nu :) Sen är det nääästan dags att sova :P Upp tidigt och avlsuta den här jobbiga jobbveckan som kommer! :)

Inga kommentarer: