söndag 6 januari 2008

Kaffemissbruket urartar!

Jag sitter här nu! Här! På mitt rum i MIN fotölj! Ghahah xD ... Ehum ... Kan ju tillägga att jag är trött! :P ... Har suttit i hmmm ... 3 timmar och jobbat med bilden nu! Har pratat en stund med Mimmi samtidigt :)
Jag tog en liten paus nyss från mitt skissande (Ja jag ritar fortfarande) och kollade runt på nätet :P ... Hittade en massa olika "quizzes" om olika saker! Så jag letade upp lite quizzes (^^) som handlar om "Legacy of Kain" serien! En intressant spelserie jag sysslar med som har en underbart grymm story! Så jag hittade en massa quiz om vem i serien man är mest lik! Så jag svarade på frågorna, sen gjorde jag ett par quizzes till som andra personer gjort! Fick iaf samma resultat på alla! :D
Nämligen!

- Min bild för övrigt! :D

Just det! Vampyren Kain! Samma stolle som serien är döpt efter! För att sammanfatta det hela så är han född till att rädda Nosgoth (världen som detta uspelar sig i, i en avlägsen medeltid) från en säker undergång! Världen hålls vid liv tack vare 9 pelare som alla sträcker sig till himlen! Dom blir korrupta av sina väktare och det hotar all existens. Kain som blir den nya väktaren för "Balans pelaren" kan välja att offra sitt liv för att hela landet ... Men det gör han inte! :P Han dömmer landet till undergång genom att rädda sig själv. Så Nosgoth blir som ett öde landskap, där alla slåss för att överleva. Kain tillsammans med Raziel (ansiktet syns överst på min bild) sin "ärkefiende" / kompis (svårt som fan att förklara) försöker på olika sätt hjälpa OCH ha ihjäl varandra för att rätta till allting igen (Jag sa att det var komplext :P) Kain reser runt för att hitta ett sätt att rädda både världen och sig själv.
Kain beskrivs som maktgalen, ambitiös, hängiven, grymm ^^, och som det stog i quizzresultatet "Har under sitt kalla, hårda och ondskefulla yttre bara goda avsikter" ... Jahapp, det är tydligen sån jag är xD :P Kan iaf hålla med om delarna med att vara ambitiös. hängiven och snäll innerst inne :) Även om det alltför ofta visar sig :P :)

Förlåt! Blev ingen kort sammanfattning som jag sa. Blev ett jävla utlägg. Men nu känner jag mig lite som en pundare! Jag har inte druckit kaffe på ett par timmar nu, och jag känner att min förmåga att stava försämras hela tidwen eftwersom jag intje kjan hålla ögonen öppnna :P :P :P

... Måstee ha kaffe! Ha Koffein ... Ha Koff ... ZzzZzz Zzz Zzz Zzz...

Inga kommentarer: