måndag 7 januari 2008

That shall be my legacy, my mark in history!

Det finns 2 stora fördelar med jobb! =) Det ena är att jag faktiskt får betalt för att (iaf oftast) slå sönder saker mot betalning! och det andra är att jag uppskattar mina lediga kvällar mer!
De sista dagarna har jag ägnat åt min bild på Ellis! Ju mer jag jobbar med den desto mer känner jag att jag måste fortsätta på den :D

Den kommer onekligen att bli den bästa bild jag gjort när den är klar! =)

Dagen i stort då ... Efter att ha tagit det vanliga morgonkaffet på firman, så var det bara att hoppa i bilen och dra mot Mölndal! Mölndalsvägen 89! Där skulle golvet som påbörjades igår bilas klart! Det gick fort eftersom vi slapp göra nåt i princip! :P
Efter detta var det frukost, denna bestod dagen till ära av pepparkakssmet och BRAVO Apelsin juice! En ganska salig blandning må jag säga ... Hittade ett passerkort till Volvo i bilen! På Jocke! En veteran på Wigson som jobbat där i många år! Han är ganska ... känd ... :P När kortet på honom togs så blev det uppenbarligen nåt fel! På bilden är huvet avlångt! Juicen kom nästan upp igen när jag såg det. Jag har skrattat åt det där kortet hela dagen i princip!

Sen var det en timmas "jobb" på Norra Liden :) Trode inte jag skulle komma dit igen, vilket är logiskt eftersom det inte finns nåt kvar där att göra! :P Men helt oväntat blev man skickad till Kungälv! Nåt golv i nån källare (som var typ 1,50 i höjd känns det som) som skulle bilas upp så att det blev mer utrymme! Det var jobbigt ... Blir iaf en dag till där!

Nu är jag hemma igen då :) Har varit och handlat lite, så att man har med sig nåt att äta på dagarna. Vad gör jag nu då? ... Precis ... Fortsätter med min bild! :)
Och när jag är klar för ikväll! Så låser jag in den på sitt hemliga ställe! :D Sen får den ligga där ... Tills i morgon kväll :D

- Like surfing! Its a good way to go! ~ Liquid Snake.

Inga kommentarer: