måndag 28 januari 2008

Sagan om Rivarna ... Igen?

Vilka är oddsen? Vilka är oddsen att just jag och Sonny, i samma bil (Stora Lådan) hamnar på just samma ställe med samma person ... och hund! ^^
För den som läst tidigare inlägg så kan jag säga att vi åter igen hamnade på Stomgatan i Örgryte. Precis, hemma hos morgonrock Sonja! :S
Jag kunde knappt hålla mig för skratt i morse när Jimmy sa att jag och Sonny skulle till Örgryte igen! Haha! Jag såg allt framför mig, och fokuserade alla möjliga tankar och känslor på kaffet jag höll i handen!

Efter många om och men och krånglande badrum (...) så var det dags att åka till Örgryte! Vi kom dit, nu kunde man vägen iaf ^^ och fickparkerade (såklart) utanför huset ... Jag hann inte ur bilen innan Sonja var där :S! Var lika övertrevlig som vanligt. Trevlig på ett sånt sätt så att det blir obehagligt! Precis som förra gången så kom hon med en massa kallt prat om diverse saker. Och när man väl försökte prata om det slumpmässiga ämne hon valt så kom hon med anknytningar och åsikter som genast ledde till andra ämnen ... Irriterande må jag säga!
Förstår inte riktigt hur prat om vädret, huset och hunden kan sluta med typ ... sen barockarkitektur! Men men, hon är säkert en riktigt festprisse med siona överklass kompisar när de sitter på sina symöten och dömer ut de andra som inte kom...

Just det! Hon tyckte det var synd att vi sågs så lite ... :S :S :S

Hoppas inte man kommer dit igen, skulle inte förvåna mig om hon förstörde delar av huset med flit så att Wigson skulle bli tvugna att skicka oss två igen! ^^
Nej nu ska man inte utgå från det värsta! Jag VET att det kommer hända så måste sluta tänka på det ...

Dags för en ny dag i morgon! Ge 1000 spänn till chefen med. Haha!

Lista med "att göra":

( ) Ge chefen pengar.
( ) Ge Tony pengar.
( ) Jobba tills på fredag.
( ) Mimmis utflyttningsfest på Lördag!
( ) Hämta min hand i assberg.
( ) Inte bli skrämd i assberg.
( ) Knytnävemacka på Swi ...
Nä nu börjar jag visst skena iväg :D
Det där förtjänar ett separat inlägg då va xD :P

Nu ska jag äta glass! Ben & Jerry :D

Som den där grymt irriterande radioreklamen säger:

Jag... bloggar... mer... Snart! *KLICK*

Inga kommentarer: