tisdag 12 februari 2008

From that day. my arm changed, and a voice echoed. "Power, give me more power"

Ja jag vet att jag inte skrivit nåt här på snart ... Jävlar!? :S Drygt 2 veckor ... Okej det var lite dåligt kanske ... Men kan ju säga att inget speciellt hänt sen sist. Bortsett från att jag köpt 2 svärd till ^^ Så nu har jag 3 :D Avernus. min sabel som jag köpte först, Andúril, Aragorns svärd från Sagan om Ringen, samt Hiro, min svarta Katana!
Sen så har jag även köpt Devil May Cry 4 som jag väntat på i ett par år nu!
Annars flyter allt på som vanligt! Jobbet är som det alltid är. Åker omkring i den där "lådan" på dagarna. Nu är man extra nojig med den med eftersom Håkan betonat flera gånger att bakluckan är bytt, därav är inte en "krock" populär. Och eftersom den är som en noshörning utan stödhjul så är den inte alltför pålitlig i alla lägen... Men den är stark, och ser maffig ut, så den är helt okej i slutändan :D


Håkans Mitsubishi L200 ... Allas vår Låda! :D

Nu är det dags att göra alla andra saker som ska göras här hemma! Ska först och främst hitta en Handsfree till min telefon så jag kan lyssna på musiken i den igen ^^ :P

BLoggen har stått "tom" ett tag, but I´m back! :D


Inga kommentarer: