måndag 18 februari 2008

Time to wake up kid, you´re missing out all the fun!

Bah! Nu är måndagen över till slut! Bara 4 dagar kvar att jobba på den här veckan!
Vad har hänt idag då? Tja, bortsett från att man fick gräva runt i den fallfärdiga källargrunden i Kungälv så var det lugnt.

I morgon skulle jag tydligen jobba på Volvo Lundby. Hoppas det inte blir alltför jobbigt ^^
Nä men det blir nog rätt lugnt. Det enda som är drygt är att tiden ska gå från 8 till 12. Efter 12 går allt fortare, och man är snart hemma igen! :)

Fick lönespecen. idag med. 14100 får jag ut den här månaden! :) Känns bara bra! Ska förskingr... jag menar förvalta dom den här gången! Ska ju till Stockholm snart! :D Och när jag ändå är där ska jag passa på att göra mitt ouppklarade "ärende" i Gamla stan. Så slipper jag grubbla och fundera över det sen! :P

Agendan ikväll?

* Duscha.
* Fixa musik på telefonen!
* Spela Half Life 2 på PS3 ^^
* Spela Devil May Cry 4 på PS3 xD
* Läsa min bok! :D (Star Wars: The last Command, sista delen i serien!)
* Sova.

Det får räcka för idag! :D Dags att köra igång! :)

Inga kommentarer: