onsdag 27 februari 2008

Problem med stort P!

"Hiro" med sina "bröder" :P "Shikaku", "Hakaisha" och Tsuin"


Jahaa :) Dagen idag då! Det har varit en ganska händelselös (skjut mig) stillsam dag i Kungälv i den fallfärdiga villan som verkar rasa lite mer varje dag, och nu har älven sköljt in och täcker nu halva trädgården! Kanske blir lite fiske på rasten i morrn då ^^.

Dagen gick verkligen saaakta! Var oerhört glad när klockan var 3, för då var det bara en halvtimma kvar, som dock kändes som det där långa andetaget innan man tryckte på "KLAR" knappen på uppskrivningen. FAN va drygt det är där ute! Tur att de gamla snickarna är där iaf. Mikael (som alla verkar heta) som avslutar nästan alla frågor med "eller vad säger du". Haha! Eller den andra gamle som var där idag, som hade med sin hund ... den hette Turbo...

Åkte hem! :D Pratade med Mimmi på vägen. Snart Stockholm igen :) så man får se hur dom bor! + att jag får se det ambitiösa köket med dubbel uppsättning kylskåp :P haha!
Ska skicka upp "det" ( :) ) med... eller så kör jag med plan B... Får se, det blir bra iaf :)

Nu efter alla ärenden i Skene, banker, affärer (nej jag kan inte heller jonglera med betalkort :P) och allt tjafs så sitter jag här en snabb vända innan jag ska göra klart allt annat som ska göras! Och såklart blir det bara problem! Min ena chef ringde nyss och sa att jag fick köra själv, eller låna bil vilket skulle resultera i att jag måste lämna tillbaka bil så att jag inte kan komma hem ^^ Så för att sumera eländet, jag ska köra själv igen! Vilket iofs inte är så illa! Hinner vakna upp riktigt då! :)

Inga kommentarer: