torsdag 21 februari 2008

"That menace Nero appears to be quite close to Credo´s sister Kyrie, more than once he called out her name."

I morgon är det fredag! Alltså, bara 8 arbetstimmar kvar den här veckan. Det känns helt okej faktiskt :) Ytterligare en vecka som bara flög förbi! Tur är väl det, är så trött på dryga arbetsdagar, är inte så ofta man drabbas av såna, men det kommer!

Vad har hänt annars i veckan då? ... Hmm, tja, min ena chef kallade mig Laslo igen -_-. jag har köpt Saw 4 Collectors Edition :) och pga den fått en ny favoritlåt! :D Den heter I. V. och är gjord av XJAPAN! Den är på engelska med xD och sist men inte minst, jag har spenderat ytterligare en dag i Kungälv i min favorit grotta som jag håller på att gräva under den fallfärdiga grunden! De gamla erfarna snickarna upphör aldrig att förvåna mig! Va fan som än händer (typ väggar rasar in ^^) så lyckas de alltid lösa det på nåt sätt, även om det är en del svordomar i luften under tiden! :D Hoppas det inte blir några större äventyr i grottan i morgon, är för trött för några sådana eskapader nu! Lön på måndag! :D

Känns dumt att säga det här, eftersom det låter jävligt udda haha! Men jag längtar faktiskt tills på måndag! Inte nödvändigtvis för jobbet ^^ utan för det som händer efteråt! =) Då ska jag ta hand om ett litet ärende, och se till att Hiro återförenas med sina "bröder" här hemma på mitt rum! Den som väntar på nåt gott =)...

Hiro :D

1 kommentar:

Mimmi Andréasson sa...

Min adress;
Marianne Andréasson
c/o Mikael Sjöstedt
Bergavägen 2 E
18431 Åkersberga

:)