torsdag 13 mars 2008

Jag är manifestationen av ordet Trötthet!

Nu har det gått ett par dagar sen jag jobbade natt på MQ. Kan bara säga att jag fortfarande är sjukt trött. Men det pratar jag inte högt om eftersom att mina chefer bara säger att jag är "från landet och ska tåla det" ... Jaja dom får säga vad dom vill ^^ :P Jag är trött iaf!

Detta märkte man mest dagen efter på kvällen (no shit?! ^^) när jag slutat. Åkte ner för att handla. När jag stod i charkdisken och skulle köpa rev(bensspjäll) ... ^^ ... Så skulle jag iaf köpa för 150 kr. So tjejen i disken la i för 100 i en påse, stängde den och gav mig den, för att sen börja med nästa. Jag, trött som jag var kopplade inte det, utan tog påsen och gick. Hon började ropa. Jag vände mig om och hörde hur hon sa "Du ska ha mer, det är bara för 100". Hon sa det tydligt 2 gånger säkert, men jag fattade helt enkelt inte vad hon menade. Men när jag efter alldeles för många sekunder fattade vad som hände så kände jag mig tvungen att rädda min värdighet på nåt sätt genom att säga nåt fyndigt. "Va, jaha?" blev mitt svar. Efter att jag iaf fick det jag skulle ha så stod jag bara kvar där och väntade på att betala ... Sen när betalar man i charkdisken?! Att man kan vara så trött :S Jaja det var då :P Nu är jag lite piggare iaf! ... Men inte mycket.

Helg snart i alla fall! :D ... Ska skriva nåt då som inte är så gnälligt som det här :P

Inga kommentarer: