tisdag 18 mars 2008

Isolering... Isolering... Iso*PANG*

Tänkte på en sak, eftersom jag ofta gnäller om olika ställen som firman skickar mig till, så tänkte jag visa lite bilder på kaoset som jag och kollegorna kan orsaka när man jobbar :P
De här bilderna är tagna efter MITT eget kaos! :D

Isolering som kliar till döds!
Ännu mer isolering! Känner att vreden växer!

Ett hav av isolering!!! Känslan att krossa allt i närheten med en kofot har aldrig varit starkare! : :P

Rodrigo! Den enda som var med uppe på taket idag! Man tackar! :)

Jag vet att bilderna är något fokuserade på isolering! Men det är vad jag sysslat med under de sista dagarna -_- :P Jag var ju som tur var inte ensam idag, Sonny var med... Tills det visade sig att det delar av källaren skulle saneras, och vips var man själv på taket igen... Precis som jag gjort flera gånger förut... På samma enformiga stela ställe! GHAA! Det är så tråkigt att man börjar skratta mitt i allt, haha! Till slut så märkte jag att duvan (som på nåt skrämmande sätt passar att heta Rodrigo...) var där , och den var där resten av dagen! Och lagom tills dess att jag skulle iväg hemåt så flög den iväg! Har jag tur kanske jag har sällskap på taket i morgon igen! :D









Inga kommentarer: