onsdag 5 mars 2008

"I was elected to lead, not to read, NUMBER THREE!"

Hooyaa! Idag har jag varit hemma! Tog ledigt idag för att jag skulle kunna klippa mig! :) och åka till tandläkaren som jag tydligen skulle gjort i måndags... Men jag fick fixat håret iaf! :D
Var en sväng i Ullared på eftermiddan, kvällen. Köpte en massa filmer och sånt :) så nu kan jag
se lite filmer jag inte sett innan... Hmm ... Jag ha... Nä...
...
Jag tänker inte skriva mer nu, inte på en stund iaf :P har inte fått tillräckligt med kaffe än! Dags att ta ett par koppar då! :D
History is on the move. Those who cannot keep up will be left behind, to watch from a distance. And those who stand in our way, will not watch at all.
- Grand Admiral Thrawn (Star Wars: Heir to the Empire, Dark Force Rising, Last Command)

Grand Admiral Thrawn.

Inga kommentarer: