onsdag 19 mars 2008

8 timmars arbete kvar!

I morgon är det torsdag! Den sista arbetsdagen på fyra dagar! Känns riktigt bra att få vara ledig i ett par dagar! Då kan jag vila ordentligt, är fortfarande trött hela tiden! Vet inte riktigt vad det är. Men men, nu får jag ledigt iaf :D

Dagen idag då. Tja, vad ska jag säga ... Var på "Byfånegatan" ... Igen -_- ^^
Har burit isolering och trä och allt möjligt skit heeeela dagen! Jag tog inte ens två av mina raster, eftersom jag bara ville bli klar med stället :P eftersom jag struntade i rasterna så ... Måste jag dit i morgon igen eftersom det är typ mer än hälften kvar -_-

Det var iofs lite roligt på samma gång, duvan Rodrigo och två duvor till, som vi prompt döpte till Paulo och Carlós (haha :P) var med och tittade, dom var där hela dagen, och liksom igår så stack dom när vi åkte hem! Har man tur så är dom där i morgon också. Det vore kul att avsluta veckan med fåglarna :D

Snart sovdags!

Inga kommentarer: