fredag 4 juli 2008

På flykt...

Som några få vet så har jag søkt exil i Norge. Ska spendera 12 dagar hær innan jag får komma hem till civilisationen igen. Som tur var så tjænar man hyfsat hær, men landet i sig ær under all kritik. Hemifrån till Stavanger var det ungefær 87 mil. Vilket går fruktansvært långsamt nær maxhastigheten på "motorvægarna" i det hær landet ligger på typ 80... + att de har satt upp sina førbannade kameror bakom varje krøn, så om nån arm stackare skulle førsøka sig på att stressa så ær det tack och hej.

Idioterna har dessutom två typer av Alg skyltar. Dessa tu visar från vilket håll ælgarna kommer ifrån. VA FAN?! Det måste ju finnas nån græns på det hær vansinnet.
Men men, jag øverlever det hær med! Kommer att uppdatera igen om jag lyckas roffa åt mig hotellets matsalsdator igen!

Dags att gå nu. Norrmænnen børjar misstænka nåt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahha börjar norrmännen misstänka ngt?Akta dig så dom inte kommer och tar dig.
Jobba lungt i Norge och lycka till!
KRAM
(madelenenilsson.blogg.se)

Anonym sa...

Jag säger det, Bodin, norrmännen är konstiga. Inte bara måste de veta åt vilket håll de ska titta efter vila djur längs vägen, dessutom kan de aldrig låta seriösa. Kan jag tipsa dig om att söka upp den norska maffian; då kan du nog få dig ett skratt.