torsdag 10 juli 2008

Ursækta røran, vi bygger om.

Tog mig lite tid och ændrade framførallt rubriken på bloggen. Kænde att "MisterB." børjade bli uttjatat. + att vissa jag kænner skriker ut det varje gång de druckit. Vilket ær enerverande jobbigt, før att inte tala om irriterande. Så jag kan lika gærna skippa det namnet, så man slipper bli påmind.

Knytnæven under ær inte nån form av provokation eller propaganda jippo. Jag tyckte att det passade lite eftersom det enda jag gør nuførtiden ær att nita folk med mina "upplysande" kommentarer.

Så nej! Bara før att jag har en sluten næve som symbol så ær jag inte nazist, kommunist eller något annat -ist ord før den som kænner sig manad att anklaga mig. Bespara er det och drick lite mjølk eller nåt.

Snart så kommer jag hem till Sverige igen. Då nær jag har ett "riktigt" tangentbord igen så ska jag skriva så om Norge så att ingen kommer att våga åka hit igen!
HAH!

Just ja. Micke jag provade faktiskt det du sa igen. Det går verkligen inte hem med norgehistorier hær! De blir fan vansinniga ibland! De gillar inte heller nær man poenterar att det enda værldspatentet de har ær osthyveln. Men men, jag tycker det ær kul i alla fall!
... De gillar inte att bli kallade før Fjordhippies heller før den delen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Norrmän har ingen humor...

Anonym sa...

Nej det ska gudarna veta...