måndag 21 april 2008

When Johnny comes marching home - Troop March

Jag och "Nisse" spenderade större delen av morgonen/förmiddagen med att röja upp lite skog! Rusade runt i skogarna och skrämde alla som kom i vår väg! Vi var nog lika trötta båda två när vi kom hem. Han var det iaf ^^

Idag är det måndag, exakt en vecka sen jag återgick till att vara arbetslös! Känner att det börjar bli svårt att hålla koll på dagarna nu när man inte direkt bryr sig om vilken dag det är ^^
Men morgondagen är jag helt inställd på just nu... I morgon ska jag tatuera mig! :O
Just det, jag ska göra det! :D
Är inte många som vet om det! ... Typ 2-3 stycken :P Känn er hedrade! ^^

Så vid den här tiden i morgon så har jag förhoppningsvis min favorit filosofi "inristad" på armen! :P

Dags att dricka lite kaffe! ^^

Mimmi, grattis åter igen till jobbet! :)

Inga kommentarer: