onsdag 30 april 2008

Grand Theft Auto 4

Dagarna går sakta men säkert framåt... Och eftersom jag inte har nåt att gå upp till på dagarna så har jag i princip glömt av vilken dag det är. Så vad kan man göra på dagarna när man har all tid i världen?

Jag brukar gå 2-3 gånger på dag numera, minst en gång till Kinna, mest på nätterna ^^
Var länge sen jag gick såpass mycket på så kort tid... Men det är väl bara bra. Det är dags för bättring! YES!

... Men nej ... För nu när jag väl fåt en moral boost så har jag fåt nån form av halsfluss i stället ^^, så det känns ganska vemodigt att lalla runt för mycket... Som tur är så fick jag hem GTA 4 på posten igår :D Så nu har man nåt att underhålla sig med tills allt annat löser sig :P

May you always walk in the shadows, dear brothers and sisters!

Inga kommentarer: