onsdag 21 maj 2008

"Mr Kennedy, you entertain me!" ~ Osmund Saddler

Idag har varit en ovanligt... aktiv dag! Idag har jag varit ute och sprungit två gånger, gått en gång, och ska snart ut på promenad igen! Jag har fixat allt vad det nu heter som jag ska göra hemma på dagarna. Har även ringt min föredetta chef och påpekat om jag inte får mina pengar på fredag så åker jag till Spanien och "talar allvar" med honom :D haha! Nej men pengafrågan var löst!

I morgon är sista "rutinmässiga" dagen innan jag åker till Stockholm igen!
Ska bli kul att se vad som händer i stan den här gången! Sist jag träffade plutonen var på muckdagen eftersom jag inte kom upp den 4:e december. Så jag har en del att ta igen... Funderar nästan på att tvinga med Gjärem till slottet och se på vakterna som står där i vår briljanta frånvaro! ^^ :P

Nej men oj va klockan går! Snart 22.00 :O Dags att gå ut och gå min kvällsrunda!
I morgon vid den här tiden kommer jag säkert skriva nåt om hur exalterad jag är inför fredagen! :P ^^

Inga kommentarer: